~Gnäll~

2009-11-11 @ 14:12:37
Jahapp, så blev det onsdag ännu en gång..
Har inte gjort nåt alls idag förutom att legat i sängen och vilat, fick jue en sån hemsk ryggvärk av att sitta i 2timmar igår på infoträffen.. eller ja det var jue 1 paus på 5 minuter och den pausen fick man stå sig genom, jag som bara kan ligga nu för tiden (nästan hela tiden iaf).

Imorse när jag vaknade så hade jag en sååån hemsk värk i magen, typ som mensvärk, ni vet som det känns den dagen då mensen är på väg att komma.. och har det så nu åxå till och från, men enligt de kunniga så är det "bara" förvärkar *suck* kan det inte bara dra igång ordenligt nu så man slipper diverse krämper man har..?!

Är jue inte less på själva magen, för den är verkligen inte i vägen eller nåt, men det mest jobbiga är att inte kunna ligga som man vill, inte kunna gå knappt pga ljumskarna som håller på att krevera och absolut att inte kunna sitta länge!
Känns så trist då vi är och hälsar på hos nån och känna efter 20 minuter att det skulle vara skönt att få lägga sig ist, menmen, det blir väl snart bättre får jag hoppas.

Nää men nu ska jag ge mig i kast med att få på mig ett par strumpor och sedan ska jag ta mig en macka som (sen) lunch och en kopp kaffe kanske, eller te, får se vad som bjuds på i köket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0