Fredagsdags igen

2009-11-27 @ 14:32:28

Önskar att det hade kunnat blitt lite mys med nåt gott åxå, menmen, orkar inte köpa nåt + att det gäller att hålla pengarna denna månad till bäbis kommer.
Sedan så är det väl snart dags att försöka hitta några julklappar åxå..?

Dagen har varit lika solig (om inte mer) som igår, men jag har inte haft nåt alls att göra.. tvätten klarar sig jue själv i 2timmar och 20 minuter, så jag kan inte sitta och titta på maskinen då den snurrar runt heller, då blir man jue inte annat än knäpp??!!

Benzen har nyss varit lite "mattesjuk" så hon var tvungen att krypa upp i famnen på mig och ligga där och kurra och goa.. det känns i näsan kan jag säga, tror jag har hela hennes päls kvar i ansiktet!

Var och handlade igår och trodde att det skulle bli en till stadsresa i natt, till BB, men ack så fel vi hade.. hela dagen i går hade jag den mest konstigaste känslan i magen, det lixom kändes inte som det gjort tidigare (kan inte förklara känslan).
Men det blev inge BB iaf.. dagarna tickar på - endast 3 dagar kvar nu..


 Dags att komma nu, så vi får träffa dig!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaaa nu får verkligen bäbis komma så jag får snusa¨någon gång :) längtar så tills dess kram

2009-11-29 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0