Förvärkar och kläder

2009-11-16 @ 15:23:19

Sakta men säkert tickar dagarna ner, nu är det bara 2 veckor kvar eller 14 dagar om man vill säga så!

Hade fruktansvärda förvärkar/sammandragningar i fredagskväll, men de höll bara i sig i ca 30 minuter sen var de som bortblåsta.
21.05 började de och höll i sig i ca 1 minut för att sen ha ett uppehåll på 10 minuter, vid 21.40 var de borta och sen dess har jag inte haft nå mer *suck*
Micke trodde det var riktiga värkar och ville att jag skulle ringa in på förlossningen, men jag ville vänta ett tag och det var nog bra eftersom de inte kom tillbaka sen heller.

Ska prata med barnmorskan på torsdag då nästa kontroll är, jag som trodde och hoppades på att slippa nästa träff, men tji fick jag (som det ser ut nu iaf).

Jo, jag skulle jue lägga ut bilder på overallen och de andra grejjerna till bäbis idag.. så här kommer de.

Alla är klickbara.

  Det blev en gul eftersom vi inte vet könet på den lill* ännu, men hade funkat med en ljusbla åxå.

  Gula gosedjur (en skallra och en dinglis) som pappa (morfar) köpt till bäbis.

Sen så vet jag inte om jag har lagt in korten på bodysarna jag vann på Tradera, så därför gör jag det nu, spelar roll om det blir dubbelt.

             Dessa fick jag för 15 kr+frakten på 12kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0