Fortfarande sjuk?!

2009-11-25 @ 20:10:43
Ja, lilljäntan min är fortfarande inte sig själv.

Hon sover mycket och är så "pömsig" mest hela tiden, ska krypa upp i famnen på en och sova där en stund, snorar gör hon åxå, är som ett litet barn..
Blir hon inte bättre snart blir det en tur till "Tant Yvonne" igen och dit vill hon nog inte efter sommarens bravader - som ni kan läsa om här  

Våfflan har jue iaf gått och blivit lite piggare iaf, men så håller hon sig mest inne nu i detta vädret åxå, går bara ut i nödfall (kissar och bajsar), medans Mercedes kan vara ute i flera timmar och komma in både kall och blöt!
Och det kan inte vara bra för hälsan inte?!

Kanske nån tycker jag är barnslig då det gäller mina katter, men det är för att jag har lärt mig det att ta hand om de som man håller av och MINA djur är det viktigaste i mitt liv.. vet inte hur jag skulle klara mig utan dessa.
Ta mig inte fel, jag älskar Micke och familjen, vännerna och inte minst så älskar jag bäbis åxå..

Nu; arga snickaren på kanal5!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0