Första advent

2009-11-29 @ 15:26:03
Är det visst idag, och precis som jag trodde så blev den liiite vit iaf.. snöade litegranna igårkväll så det åtminstonde blev vitt på backen, men undra egentligen hur länge den får ligga kvar där.. läste jue på texttv:n att det skulle bli snöblandat till veckan!!

Idag är det 1 dag kvar till beräknat födelsedatum och vi går i väntans tider verkligen, men inget har behagat att hända ännu, jag som var inställd till 70% att få för tidigt, men som det ser ut nu sket det sig åxå, till och med pappa trodde det!

Nu tänkte jag passa på att lägga mig och vila en stund innan middagen, känner mig så slut i kroppen och vill bara sova i ro.. får se hur länge det dröjer innan nån av katterna vill gå ut eller gör nåt annat störande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0