En hård natt

2009-11-25 @ 14:19:21

Eller kanske man ska säga sömnlös natt.. gick och la mig urtidigt igår kväll (21.30) för jag hade lite (ehum) problem med magen (kan vara mjölkallergin som spökade, men även kroppens förberedelse på en ev förlossning), hoppas på det sistnämnda!

Anyway; la mig alltså vid halv 10 och tvärsomnade, tills 0.00, då jag vaknade och var törstig, sagt och gjort är jue bara att gå ner och hämta ett glas vatten då´rå.
Det skulle jag ha hoppat över, för efter den skvätten med vatten så började toabesöken avlösa varann igen, så klockan halv3 inatt så klev jag upp och gick ner och la mig på soffan och glodde på TV:n tills Micke for på jobbet. då tvärsomnade jag i sängen och sov till halv 12!!

Så idag så har det inte blitt nåt gjort hemma alls, men det är såna smällar man får ta, det blev inte så mycket gjort i går heller för den delen, eftersom mina fogar/ljumskar har sagt upp sig totalt nu!

Kan knappt ta mig ner för trappan och OM jag redan är nere och måste upp, så tar det fanimej 5 minuter att ta mig upp.. har lite besvär att lyfta fötterna så jag får lixom hasa mig fram och det är en lätt match i en trapp *NOT*
I såna här lägen är det tur i oturen att det är pissigt väder ute.. för annars skulle katterna ha velat springa ut och in för jämnan, men nu när det är regnigt och mulet så är de mest inne och sover, och ingen är gladare över det än mig.. Dock så önskar jag att det kunde bli lite sol åxå, så man blir lite piggare och gladare men man kan inte få allt man önskar sig.

Nu måste jag få i mig en kopp med "java" innan jag kreverar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0