Dagen D

2009-11-30 @ 13:38:13




Men ingen bäbis i sikte, än så länge!?
Hade lite förvärkar igår kväll innan vi gick till sängs, men som vanligt så försvann de när jag la mig i sängen..?!

Var så fruktansvärt trött här igår, hela dagen gick åt att sova och tycka synd om mig själv; vaknade först vid 11 och klev upp en halvtimma senare, la mig på sofflocket och kollade en stund på TV:n, för att sedan gå upp och sova i 2 timmar vid 15-16 tiden *fy* men det var behagligt skönt.

Idag har jag väl inte heller varit direkt kreativ och/eller huslig, men jag känner hur jag snart skriker på allt hushållsgöra, med tanke på mina krämpor jag har nu; illamående som vägrar släppa, tröttheten som smyger på en, yr och känner mig alldeles svimfärdig konstant och sen har vi ryggen då´rå, menmen..

Snöat har det gjort i natt åxå, men det verkar vara blötsnö (har inte varit ute och känt på den än) så den lär nog snart tina bort igen.. kan man hoppas på iaf!!

Nä nu ska jag íaf ta mig ner och se om det finns nåt att stoppa i magen mot hungern, sen så ska jag faktiskt försöka mig på att plocka ur och i diskmaskinen!



P.S Tänkte lägga detta inlägg i kategorin allmänt, men så blev det ett jävla gnäll ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0