Allt var bra

2009-11-03 @ 20:52:10
med både mig och bäbis!
Viktökning med 9kg sedan inskrivning och alla andra prover kanon.
Bäbisen ligger fortfarande med huvudet neråt men är fortfarande ruckbar, men alla fixerar sig inte heller före förlossningen!

Hjärtljuden låg idag på 140s/min och sfmåttet på 35cm, bm kände efter och som hon kunde känna så verkar bäbis inte vara så jättestor och det är jue bra, men då har jag jue 27 dagar kvar ännu så allt kan hända!

Skrev en förlossningsplan idag gjordes det åxå, på utt ifall att vi inte ses nästa gång om 2veckor.. tror inte det själv eftersom jag har fått ett sånt fruktansvärt tryck neråt och kan knappt röra mig, så kan vara nåt på G, men det vet man inte!

Nu: Andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0