Tjabba Tjena Hallå

2009-07-17 @ 23:45:19
Tänkte att jag skulle kunna ta och skriva en rad eller två om min dag och kväll för den delen..

Jag har varit tvättant idag, och tvättat sängkläderna som jag bytte igår+den vita koftan som jag tänkte ta med mig imorrn till Norrhassel om det blir kallt senare på kvällen.

När jag hade slängt in den första maskinen av sängkläderna så tvärdäckade jag på soffan framför TV:n - det var tur jag hade dörren stängd ännu.
Sov i 2,5h tills tvätten var klar, då var det bara att masa sig upp och hänga ut och slänga i nästa laddning.
Sån tur var att det har varken regnat eller åskat på heeela dagen så jag kunde hänga ute.

M. kom hem sent idag; halv5 och han slutar egentligen halv3 på fredagar, men de har haft fullt upp hela veckan - han ska tom dit på måndag och köra sista plåten TROTS DET ÄR SEMESTER *arg*

Vid 18-tiden for vi ner till "byn" föratt kika lite och hamnade hemma hos Tommy och Ylva, där har vi suttit ute hela kvällen och pratat och nu är M. chaufför till Tommy som skulle till Sandnäset och hälsa på.
Jag personligen tänkte nu gå ner och lägga mig på soffan med Våfflan.

Bilder från bröllopet kommer imorrn kväll/natt eller på söndag beroende på hur sent det blir imorrn.

OBS: Rubriken kom från att jag tittade på min bilnyckel som sitter på ett nyckelband med just den texten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0