Söndag...

2009-07-19 @ 13:43:20
Ja idag är det söndag och igår var det lördag - bröllopslördag.
Var ett jättefint bröllop och kan ärligt säga att det var inte långt att tårrna föll på mig med, men höll mig pga sminkningen.

Åsa var så vacker i sin klänning, Leif var fin han med i kostymen och Max... ja världens gulligaste pojke, hade dagen till ära fått en kostym med väst och röd slips - sååå söööt!
Micke var faktiskt åxå snygg, med kostym på och allt, kändes som om jag fått en ny karl.

Middagen var kanon och vi kom hem mätta och belåtna - Micke var dock ganska så snussugen, men annars nöjd.
Så går det om man försöker sluta snusa, men det är för oss bägge+bäbisens skull då snusen har blitt dyrare - 50kr/dosa och M snusar 1/dag!

Nu har iaf M och Emelie farit ner till Birsta för att hämta ut M.s glasögon som Roffe trampade sönder för några helger sen.
Jag hade tänkt att tvätta av mig sminket nu som jag gick och la mig med på i natt - jag ser ut som en tvättbjörn runt ögonen och har nog skrämt både djur och människor nu till morgon!

Bilder från bröllopet kommer senare - har kameran nere i väskan, orka int gå ner ännu en gång.

P&K

Kommentarer
Postat av: maria

hejhej :) händer ikväll då?

2009-07-19 @ 13:57:04
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/
Postat av: maria

sv, okej ;D blir nog att se någon film så tråkigt regnväder ute :(

2009-07-19 @ 14:44:21
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0