Smått och gott

2009-07-08 @ 10:56:15
Jaha så sitter man här igen då´rå, fast det var jue faktiskt ett tag sen sist!

Mycket att berätta så var ska vi börja nånstans då..

Jo, kan jue ta det att äntligen så har det hänt... vi ska bli 3 i famijen, den 30 november +-2v ska det komma en bäbis *jippie* med tanke på hur vilda aktiviteter h*n har för sig nu i magen så får vi nog fullt upp om några år!
Till och med på ultraljudet så ville den lill* inte vara stilla.

Sen den 18 juli alltså om ca 1.5 vecka så ska man på bröllop, ja inte vårt *hualigen* utan Åsa och Leif gifter sej då, och vem är det som har hedersuppdraget att vara tärna då... jo ME!

Sedan så måste jag jue åxå passa på att sörja Michael Jackson... han har varit min största idol i 18år och nu är han bara borta... det känns jättetråkigt och tomt.
Såg minnescermonin i gårkväll och när Brooke Shields och Michaels dotter Paris talade så bröt jag ihop totalt i soffan.


Jag kommer inte på så mycket nu mer att skriva, men gör jag det blir det väl skrivet i nästa inlägg!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0