Freeeedag

2009-07-10 @ 23:40:20

Finally, typ, eller ja ni vet va´ jag menar!


Micke gick just ner till Hans och skulle ta sig EN grogg, sa han, får se hur många det egentligen blev imorrn alt. när han kommer hem.. om jag är vaken då vill säga.

Dagen och kvällen har varit väldans lugn, Micke kom hem till 15 och vi for till Torpshammar och handlade lite.
Efter middagen så gick vi och la oss och vilade en stund - Micke på soffan, jag i sängen med Benz medans Våfflan gick ut.
Tycker faktiskt nu att det bör sluta upp att regna, det har fanimej gjort det i snart 1 vecka konstant.. jag skojar inte, på söndagkvällen började det och det håller på fortfarande med jämna mellanrum.

Mamma och pappa är i närheten av Umeå nu iaf och ska hälsa på kusinen min imorrn, jag är liiiiite avis, brukar lixom inte ses så ofta - trots att han är i Timrå varje sommar.
Får se om vi tar och hälsar på honom när han är nere på sem!

Anyhow, nu funderar jag på att gå ner och kika på Big Brother på tv400och sen gå och zzzova igen, är så fruktansvärt trött - men det har jue sina naturliga förklaringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0