En liten försenad update

2009-07-12 @ 12:17:54
Jag hann inte alls med nå´ mer bloggande igår, så den planerande uppdateringen uteblev.. *sorry*

Var iaf bara hemma på dan om man bortser att vi tog "mercalastbilen" och for ut och åkt en liten tur och tittade.. nackdelen med den är att den är inte direkt stadig utan minsta gupp så känns det som om tarmar och allt ska hoppa ur en, och då  kan ni ana hur min foglossning blir..
På kvällskvisten for vi till Rolf och Emelie och skulle låna några grejjer till bilmekandet som M. har för sig.. med både min bil och Chevan, ja han har det han gör nu iaf.

Min bil går jue iaf, men det är den enda bil vi har som är besiktigad och skattad, men det är lite småpyssel på den, tex: En packning till kylarn (eller vad det var), en buckla på framskärmen - som INTE jag gjort utan min kära sambo som inte såg en skottkärra, termostaten måste bytas - kör man över 100 med den i stekheta solen går bilen varm, sen så skulle vi vilja byta motor i den, men orken ska finnas där åxå..

Chevan däremot.. måste byta ruta i den och föratt göra det är det "bara" att göra en ny rutram för den befentliga finns inte kvar där, har liksom rostat bort... sen var det en massa svetsjobb och så på den åxå, så som sagt, karln har det han gör ett tag framövers *tihi*

Nää nu: Surra med Robert på MSN
Sen: Kaffe/väcka karln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0