Det är lika bra att skriva nu innan åskan kommer tillbax

2009-07-17 @ 08:13:13

Äntligen är det fredag, har väntat på denna dag i ja, hela veckan iaf


Igår så blev det inget mer internet eller ens TV:tittande för mig/oss, åskan gick nästan hela kvällen, just då gubben kom hem börjae de värsta blixtarna visa sig här... tur vi åt nere på Baren.

Mamma och pappa kom upp en stund igårkväll och det var supermysigt, har jue lixom inte träffat dem sedan förra måndagen, bara pratat i telefon då de var på semster.

Aja, pappa skulle iaf åka in på Berners och kolla hur mycket min rörkoppling till kylaren (och de andra som sitter där omkring) kostar, har jue lixom ingen bil nu då den gick sönder, så nu får vi så lov att åka Mercedes 309D imorrn... lastbil, med andra ord... PÅ ETT BRÖLLOP!?



Anyway; jag lovade er en bild på klänningen som jag ska ha på mig som tärna på bröllopet.

OBS: Med mobilen - därav det dåliga ljuset.



Men det blir bättre bilder med den på, för då får M. ta en massa kort på bröllopet.
Trodde ALDRIG att jag skulle få på mig en "vanlig" klänning med strl M, men det gick, trodde jag skulle få leta efter en mammaklänning.
Hoppas bara att jag kan ha den nästa sommar åxå...

Nu ska jag slänga in tvätten i maskinen och sen blir det en kopp kaffe så jag vaknar till riktigt.. har varit vaken sen 4.30 imorse!!




glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: ♥ Johanna ♥

Oj, åska...! Vart bor du eftersom du har så dåligt väder?

Här i Sthlm är det sol! =)



Söt blogg med Ioor och Nalle puh!

2009-07-17 @ 08:21:13
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0