Dag 137 av 280

2009-07-10 @ 12:00:46
Är vad jag är på, inte ens 100 dagar kvar jue, skönt att man inte har såna stora besvär iaf (ännu).
Det är 143 dagar kvar till beräknad förlossning och jag tycker att min mage redan är stor... men ingen fara det är bara 1 bäbis där inne.



Vi har jue en barnvagn som jag tänkte att vi skulle använda ett tag och sen köpa en ny på Coop i Birsta för endast 1600:- eller vad den kostar nu, men nu har Micke kommit på att den vi redan har är sååååå ful och gammal att han vill ha den nya på en gång.

Är det nåt fel med en (bajs)brun vagn från början av 90-talet som i övrigt är ren och hel?? (Endast 200:- på loppis).

Sen så kom jag på det att då när vi har den nya så kunde vi köra ner den bruna till mamma och pappa och ha den där ist, så slipper man lasta ur och i barnvagnen i bilen varje gång man ska dit+om mamma och pappa ska vara barnvakt.. men det gick åxå åt pipan, men nu var det mamma som satte ner foten:
- Jag vägrar vara ute och gå med en bajsbrun barnvagn, den är jue ful, jag ska försöka hitta en finare begagnad ist!!

JAG BLIR TOKIG!!!!!!!!



Anyhow, i ett par dagar har den lill* varit väldigt lugn därinne och det gör mig lite orolig, men enligt "experterna" så är det helt normalt, fram till v.25-26 behöver man inte känna bäbisen varje dag (det gör jag) och sen så är den så liten nu att den kan lägga sig och sparka mot ryggen och vem känner det då´rå???
Dessutom så har jag mderkakan i framvägg och det betyder att sparkarna tas upp av den så barnmorskan sa att det kan vara därför åxå, no need to worry alltså.

Nä nu ska jag ta och surra skit med Åsa på MSN sen blir det lunch.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0