Blixtar och dunder...

2009-07-16 @ 14:39:09

IDAG ÅXÅ - 4 DAGAR I RAD NU!!! 


Tro inte att lilla Madde ska få kunna slappna av en hel dag utan den där förbannade åskhelvetet inte, det är som jag alltid har sagt; den är ute efter mig känns det som...

Igår när vi var och hälsade på Peter så visst fan skulle det börja mullra och regna då med.. men då var jag som tur inte ensam iaf..

Anyhow: På lördag är det som sagt bröllop, och då får vi väl ändå så lov att hoppas på bättre väder - utan åskan iaf och gärna att det är varmt eftersom jag ska ha på mig klänning (bilder kommer senare) och det kanske inte är sååååå kuligt att frysa där framme.

Börjar på att bli hungrig nu åxå... kunde jue inte göra nån lunch pga åskan (vägrar stå vid spisen när den går) och sen då den hade dragit vidare, så hade vi ingen el på ett tag... M skulle kanske jobba över ikväll+imorrn *suck* hur mycket ska vi sätta på att det blir åska igen då´rå?

Nä, nu ska jag mysa med Benz som ligger och sover i husses säng.



glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Vi har haft samma väder här med. Åska, åska och åska! :/ Börjar bli så tråkigt och sommaren försvinner mer och mer..

2009-07-16 @ 14:42:43
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: johan

mysigt med åska ju! :P

2009-07-16 @ 14:47:57
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0