Resfeber och begravning

2009-07-23 @ 23:45:18

Pappa ska åka ner till Nynäshamn imorrn för att köpa en bil, då hans inte ville vara med nå mer..
Micke och han bestämde att de skulle följas åt, för sällskap och körhjälp, men så blev det bestämt att bilen skulle komma från Gotland med färjan imorrn och det funkar ganska sååå dåligt för Micke att hänga med för imorrn har vi en begravning att gå på; Mickes underbara farmor gick tyvärr bort förra veckan och nu är det dags för begravningen..

Fick låna Roffes Volvo idag för att åka ner och hämta mina reservdelar till Passaten hos mamma och pappa samtidigt som vi passade på att fika lite gott... jag tror aldrig att jag sett karln(pappa) så nervös, han HATAR att åka själv för han har sånt jäkla dåligt lokalsinne och nu ska han för det första ta buss från Timrå till Stockholm och därifrån med pendeltåg till Nynäshamn, med ett byte... han är övertygad att han inte kommer hem för han hittar inte på stationen!!

Mamma kan jue inte följa med för hon hoppar fortfarande på kryckor sen semestern i Jokkmokk och som sagt så kan inte Micke heller... jag hade kunnat för han ska köpa en automatväxlad bil, men då är jag så illa tvungen att hoppa begravningen och Micke ville verkligen att jag skulle med *självklart*

Hoppas han tar sig hem... vill att bäbisen i magen ska träffa sin morfar *asg*

Nu ska jag bara vänta på att Mickes jacka är färdigtvättad sen ska jag krypa ner i sängen med Benz(om hon kommer in), Micke är hos Roffe och byter termostaten på Passaten, sen har jag bil igen..... JIPPIE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0