Ny helg på intågande

2009-12-04 @ 13:49:07
Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och försöker att hitta på nåt mindre avancerat att göra..
Vill inte hålla på med städning eller tvätt idag pga smärtan (nog för att det sägs att det ska sätta igång värkar).

Vaknade imorse av en känsla att det var varmare ute, och mycket riktigt tempen stod "bara" på -4grader.. "skönigt" värre

Imorse då jag låg och kollade på Vakna med The Voice vid 8 så hör jag ett jäkla liv utanför dörren.. då var det Benz och Frasse som hade morgonslagsmål.. så nu ligger hon inne och surar + att det ligger en massa svarta hårtussar utanför vår ytterdörr, vet ej om det är hennes eller Frasses!?
Det är såna smällar man får ta om man har utekissar...

Helgen är jue som sagt på intågande och jag har inte som helst nån aning om vad som kommer att ske.. men det blir antagligen nåt skoj.. föda barn kanske, eller nehe!?
Den som lever får se..

BF+4.. 11 dagar kvar till igångsättning -------> min nya nedräkning

Kommentarer
Postat av: björne

skynda dej å kläm ut bäbisen nu.

2009-12-04 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0