Nu får det räcka

2009-12-08 @ 12:33:59
med allt detta regnande och pissvädret vi har + att det tar på humöret att gå runt att vara gravid på övertid åxå!!
Jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka mitt glada trevliga humör, det är jue inte sååå kul att gå och känna sig som en skräcködla hela dagarna och bara vara inne, det tär på krafterna det med, MEN har inga skor eller kläder för utgång i nuläget!

Skulle behöva åka ner till Birsta nån dag åxå för att köpa födelsedagspresent till Emelie som fyller 4 på torsdag, men har ingen ork eller lust att visa mig ute bland folk i detta stadie jag är, dessutom så "vågar" jag nog inte ens åka nerövers ensam på utt i fall förlossningen skulle behaga att komma igång, men det tror jag väl inte...?

Kommentarer
Postat av: Bodil

Tack! Ingen bebis?? Säkert en tjurpojke där inne =)

2009-12-09 @ 23:08:44
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0