En solig lördag

2009-12-12 @ 15:23:53
har det varit idag.. mysigt värre, men tyvärr har jag inte hunnat med att vara ute och pysslat på eftersom jag/vi har städat lite inne.
Just nu är det tvätten som hägrar och vi har plockat ihop kläder vi inte använder eller som är för små (som det är i mitt fall) så att vi ska få plats med lite mer bäbiskläder åxå..

Igår så var vi hos Åsa och Leif och kollade på Idolfinalen, inget jag har följt egentligen, men kan bara hålla med att rätt artist vann.. de gångerna jag har kollat på Idol denna säsong så har Erik varit min favvo.
For iväg en sväng och handlade innan ICA Maxi stängde klockan 22 så vi missade lite granna av finalen, men vad gör väl det.. måste jue handla hem mat till Micke så han har i veckan..

Aja, nu ska jag ner och fika lite, imorrn ev kommer mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis till lill pojken!

2009-12-15 @ 21:38:23
URL: http://idaholmsten.blogg.se/
Postat av: Fam Hedörn Nykvist

Hej o Grattis till eran lilla simon som äntligen är här :) Kommer kanske o snusar på lördag kram

2009-12-16 @ 11:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0