En blöt kisse

2009-12-07 @ 10:35:14

kom in alldeles nyss, vid namnet Mercedes.
Nu ligger hon i vaggan och torkar innan nästa utgång.. tur man har bäddat över sängkläderna med en filt.

Gårdagen hemma hos mamma och pappa var trevlig värre, och det bjöds på stek, potatis och sås med en god fruktdessert som efterrätt (självfallet).
Mamma och jag tog oss en rask promenad (så raskt som vi kan gå med våra krämpor) med Buff innan hemresan och i min vildaste fantasi trodde jag att det skulle sätta igång någon form av förlossning,
men ICKE!!

I morse så vaknade jag klockan 5, som vanligt på veckorna, och passade på att gå ner och lägga mig på soffan för att fortsätta mitt sovande efter M. farit, men som vanligt så fick jag ont i ryggen + att huvudet började att dunka så fruktansvärt att jag var tvungen att kliva upp och käka nåt när Vakna med The Voice var slut, och nu sitter jag här..
Tänkte ev försöka se VBÅ, men som det verkar nu, så hoppar jag det och går och lägger mig i sängen en stund till, har jue bara sovit 2 timmar i natt och det börjar kännas av!!

P&K


Kommentarer
Postat av: Bodil

Det är drygt att gå över tiden, Jag vet 6 dagar med Johanna och 13 hela dagar med Petter och de var inge roliga alls... Hoppas att det sätter i gång snart men bebis kommer säkert ut när den tycker att den känns färdig! =) Kramiz

2009-12-07 @ 10:52:55
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Bodil

Du får ju se det så att du behöver ju faktiskt "bara" gå en vecka till i vissa delar av sevrige måste man gå 3 veckor över tiden innan de gör nått... Å vem vet det kanske kommer en lussebulle på söndag! =) Kramizar

2009-12-07 @ 15:40:28
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0