Absolut sista gången

2009-12-03 @ 11:49:45

Idag var det alltså sista kontrollen hos barnmorskan, allt såg/ser fortfarande lika bra ut och hon skojade till det med att fråga vad vi gjorde där igen.. - Ni har jue annat att göra, tex föda barn!!

Ja, som sagt så såg allt kanon ut och lilla hjärtat låg på 125s/min, beror på att vår vild* sov när vi var där, men barnmorskan väckte h*n med sitt knuffande och buffande!

Så här ser SF-kurvan ut nu!


Har inte förlossningen startat av sig själv innan den 15 december så blir det igångsättning den morgonen vid 8 tiden inne på Sundsvalls Sjukhus (självklart), så nu är mitt mål att få ut bäbis innan, för orka gå så här i 12 dagar till... NEJ, TROR INTE DET VA?!

Inte för att magen är i vägen eller nåt, men jag har såna sammandragningar på kvällarna så att det känns som om hela magen ska sprängas; den blir alldeles hård och sen börjar det göra ordentligt ont..
Har åxå fått som sveda i underdelen av magen så det att böja sig framåt och ta på sig strumpor eller byxor är i bland totalt uteslutet!
Desutom så skulle jag väldigt gärna vilja använda min vinterjacka och mina stövlar snart, det börjar bli lite väl kallt i joggingskorna nu.. det var jue -14 imorse då vi åkte ner till stan!!


Nu; vila i sängen med Benz!


Kommentarer
Postat av: björne

kanske blir på min födelse dag då

2009-12-04 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0