10 December - Emelies 4 årsdag

2009-12-10 @ 13:32:35
Ja, först av allt så ska jag passa på att gratta min (stora) brorsdotter Emelie på 4årsdagen idag, fasters stortjej!

Gårdagen var helt uppåt väggarna, så därför blev det inge skrivande av, så det är inte att nåt har hänt.. vi är inte på BB - tyvärr.

Tror dock att det är nåt som håller på att hända med kroppen, men sen om det är en förlossning på G eller bara lurendreji det vette fan, men har haft lite små molvärk i mage, ljumskar och korsryggen ända sedan igår morse, inte så att de gör ont, men det känns av iaf.
Men med min/vår vanliga otur så blir det väl inget mer med det.. så det är bara att tänka positivt; att i slutet av nästa vecka så har vi iaf bäbisen med oss!

Igångsättningen sker jue på tisdag så får ta som det kommer efter det, så det bör bli i slutet av nästa vecka, även om jag får kejsarsnitt.. vilket jag verkligen inte vill i nuläget, men hellre det än att behöva ligga för länge åxå.

Nä, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och kolla var Våfflan är, jag tror hon ligger på sin nya favvoplats - i babyskyddet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0