1 December

2009-12-01 @ 12:02:27
Visar dagens datum.

Jag sitter och bara tar det lungt med kissarna, de ligger förvisso och sover men ja, ni fattar vad jag menar.

Imorse var jag uppe tidigt, halv5 ville Benz ut i snön och leka (eller bara uträtta sina behov) och jag kunde inte somna om efter Micke for heller, så jag har alltså varit vaken sedan dess.
Sen hör det till saken att jag inte kunde somna i natt heller, klockan kvart över ett så kollade jag på klockradion sista gången och hade starka planer på att kliva upp och slå igång TV:n, men uppenbarligen så kunde jag somna.

Snön som kom igår ligger kvar, det blev till och med mer än vad jag hade räknat med, hela gårdagen hade skit knepigt väder; först så snöade det, sen regn och därefter snöblandat och imorse när jag kollade så hade det frusit på till -4 och snön ligger kvar.. *suck*

Nej, nu så funderar jag på att luncha lite..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att man inte är den ända som får gå övertiden och vänta massa :p Min tid gick ut i torsdags den :p varje dag känns som en vecka tycker jag ;)

2009-12-01 @ 21:59:08
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0