-10 grader

2009-12-02 @ 13:29:40

Ja, det stod vår termometer på imorse, trodde jag skulle få en smärre chock.. OK att jag visste det var kallt eftersom i går kväll innan sängående var det -6, men ändå kom den där chocken imorse!!

Tur Micke eldade igår kväll med andra ord!
Inte ens Mercedes ville gå ut på en gång utan kom och hoppade upp i knät på mig och låg och morgonmyste ett bra tag.. var så länge sedan såå.

Igår eftermiddag innan Micke kom hem så hade jag skönhetsvård av mina underbara vildingar (katterna), tyvärr var Våfflan på ett sånt lekhumör så henne fick man knappt tag i, men Benz, som aldrig har uppskattat kammen och borsten låg kvar i knät och kurrade när jag kammade genom pälsen!?
OK, att de bägge är korthåriga och inte släpper STORA hårtussar, men det kan ändå underlätta för dem åxå, att få lite hjälp, och tycker de om det så varför inte??
Tänkte försöka fortsätta lite sedan idag, om de låter mig..

Nu; Fortsätta glo runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0