Veckorna bara springer iväg med ilfart

2009-08-20 @ 22:32:14
Det är redan torsdag, snart helg igen, herregud alltså, tyckte det var igår som jag satt och hade småångest över att det var söndag!

Dagen har bjudit på lite sol och värme så jag passade på att tvätta 2 maskiner när det ändå bjöds på sol

Har åxå varit så engagerad i min bil att jag var ut nu ikväll och putsade fönstren i den.. alla fönster menar jag då, fick krypa in i bagaget och sitta där med en handduk och fönsterputs.. så nu ser man ut igen.

Har letat efter ett väggskötbord nu ett tag, och när jag hittade ett på IKEA så upptäckte vi att det är för brett för väggen där vi tänkt att ha det på, så nu får vi planera om vart vi ska ha det eller OM vi ens ska ha ett...

Nä nu ska jag gå ner occh värma på lite nyponsoppa, sen blir det sänga..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0