Vecka 27

2009-08-25 @ 12:48:50
Jaha så går man in i vecka 27 idag då.
Kan meddela alla att JAG är född i vecka 37 så man vet jue aldrig, kanske den där inne vill vara lik mamma och komma ut 3 veckor för tidigt, då är det alltså bara 10 veckor kvar! Vi får se!

I natt så drömde jag om den kommande förlossningen, men innan h*n hade kommit så blev jag väckt, vet inte av vad men vaknade gjorde jag iaf, synd det för skulle vara kul att se om könet stämmer.

Vi har inte tagit reda på könet, men ALLA inkl. jag själv säger HAN hela tiden, bara mamma och Åsa som tror det blir en tjej.. jag hoppas på en tjej, men är 80% säker på en pojke.. får se vad som kommer fram.

Nu ska jag försöka vila ryggen efter min promenad imorse.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0