-"Åh, vilken stor mage..."

2009-08-08 @ 18:12:30


Jaha, så var det lördag igen då... mamma och pappa har nyss åkt hemövers och vi passade på att äta på en gång eftersom M skulle till Fränsta och fortsätta skruva ner motorn i Cadillacen.

Mamma och jag tog oss en tripp med Passaten till ICA och handlade lite gott inför kvällen - chips, dip och dricka (och ja, jag ska dela med mig av det goda...

På ICA så kom det en pojke ca 2.5-3 år och ställer sig framför mig och säger till sina föräldrar; "- Åh, vilken stor mage..."
Mamman tittar och skrattar lite lätt medans pappa mest såg generad ut!
Nu har jag hotat M med att han får handla själv hädanefter eftersom barnen till och med tycker jag blitt tjock
Till exempel som det som hände i förrgår; M skulle be mig smaka av korvstroganoffen och kommer med en sked som jag tar mot med öppen mun, men trots detta så sölade han ner min tröja just över magen och utbrister "- Bäbisen är redan i vägen"!!!!
Hur jäkla snällt är det då??

Nej, nu blir det en tur till TV:soffan och sedan om jag orkar så ska jag knäppa kort på barnvagnen vi köpt så kanske jag lägger ut bilderna sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0