Trött, ryggont och bara blä...

2009-08-22 @ 21:53:33
De tre orden innefattar min lördag, jag som vekligen har gått och sett fram emot denna dag!

Har knappt sovit nåt alls inatt, för Micke har legat uppe och snarkat och snarkat, gick inte ens att få nåt liv i honom, sen så vaknade jag av världens ryggont i natt/morse vid 4 tiden så när jag skulle vända på mig gick det inte, fick världens panik och skulle försöka väcka han som låg bredvid mig, men det var som sagt lönlöst!
Fick så lov att ta tag i madrassen och plåga mig själv för att ens komma över till ena sidan, och när jag äntligen var klar med det så brast det... jag började storgråta allt pga smärtan.

Jag vet jue varför min rygg har varit så dum idag; var nere på IKEA igår och kollade på ett skötbord, och det är tamejfan inte rekommenderat att kuta runt där med foglossning då det bara är ca 3 månader kvar!!

Nu ska jag mysa med Benz, sen blir det kaffe med gubben och Mats som nyss kom..

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hih taack så mycket! :)

förresten, om du har tid, vill du hjälpa mig att bli veckans blogg?

Isåfall, gå in på http://lloki.blogg.se/2009/august/de-tavlande.html och rösta på mig, nr 2 :)

Tack på förhand!<3

2009-08-22 @ 21:58:38
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Alma

Hej!

Tack för din röst! :)

/Kram Alma

2009-08-23 @ 11:39:45
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0