Tassproblem och födelsedagsfirande

2009-08-16 @ 22:30:36

Ja, som rubriken skvallrar så är inte Mercedes tass bättre ännu - fortfarande svullen och öm, men har fått tagit tassen idag, men inte under mellan "tårna" där hon har ont!
Jag testade nyss med att spruta lite alsolsprit på en tops och badda lite lätt där mellan då hon ändå sov på rygg, och det gick bra.. huvudsaken är att det blev lite skydd iaf.

Anyhow; I dag har vi varit hos mamma och pappa för att fira mamsen på födelsedagen - hur mycket hon fyller tänker jag INTE avslöja

Imorrn ska M. jobba igen och jag ska väl förmodligen försöka ge mig i kast med dessa fönster jag tjatat om.. beroende på vädret, idag har det jue regnat hela dagen och blir det samma "pissande" imorrn med, så blir det en lugn och harmonisk dag.

Kom ihåg idag iaf att ta med oss kläderna till UFF-containern i Timrå, som vi har glömt huuuuur länge som helst.

Nej, nu ska jag snart sussa kudden så man är utvilad inför morgondagens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0