Söndag..

2009-08-09 @ 14:27:57
Orkade verkligen inte blogga nå mer igår kväll.. gick ner och la mig på soffan och kollade på film, blev The Crow innan det var färdigt - OK att jag somnade och missade första 30 min, men har redan sett den så det gjorde inget!

Micke kom hem på slutet av filmen och sedan så satt  vi uppe ett tag till föratt se på När Lammen Tystnar, jag var jue pigg efter min vilostund så vid halv fem i morse så gick jag upp och la mig för "natten", sen upp igen till halv tolv - Våfflan ville gå ut+att mamma ringde.
T
änkte först sova en liiiiten stund till eller iaf vila, men bäbisen i magen tyckte att mamma skulle upp och göra nåt för det går jue inte att vara stilla en liten stund heller...

Nu har Micke varit och hämtat Ingemar i Nedansjö och skjutsade han till Fränsta för att sen komma hem, byta bil och fara med gräsklipparen till Lotjärn och klippa gräset hos farfar.
Enligt både Ingemar och M är det "inte mycket kvar med skruvandet nu" men man vet hur karlar är... men vi får se, kanske Cadillacen är klar idag, kanske inte..


 Mercedes igår kväll - lite lätt avundsjuk?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0