Sängen kallar....

2009-08-10 @ 21:54:18
Funderar allvarligt på att snart krypa ner mellan lakanen och lyssna en stund på radion föratt sen sova till 5.30 imorrnbitti då gubbens klocka sätter igång..

Micke är inte hemma ikväll heller, utan tog Mercedesen (ja lastbilen) till Fränsta föratt plocka ur grejjer från vanen och det var nog lika bra det, för han var på sååååå jävla dåligt humör idag när han kom hem från jobbet - jag vill inte ha han hemma i det tillståndet, orkar inte med det lixom!
Aja
sånt som händer, men jag hoppas att han kommer snart iaf så man åtminstonde kan få "godnattpussen" både jag OCH magen?

Mercedes har varit inne med mig ikväll och legat på min mage, så jag tror den lill* där inne har fått slag, men jag tror att hon känner på sig att det är nåt med mig, för hon ska vara med mig heeeeeela tiden nästan (då hon inte är ute då´rå)

Imorrn
så funderar jag på att ta mej en kort promenix + att jag (om det blir bra väder) ska putsa fönstren på nedervåningen iaf.. den som lever får se om det blir av.

Nu blir det fanimej sängen och sen får vi se när "surisen" kommer hem, tänker då INTE ringa efter honom, han vet att det är jobb imorrn!!!



Kommentarer
Postat av: dorion

Hej!



Just nu har jag 4 tävlingar uppe, var med och tävla du också :)



Du hittar tävlingarna här: http://blogg.daredesign.se/#category6.

2009-08-10 @ 21:56:18
URL: http://www.daredesign.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0