Rubrik????

2009-08-13 @ 13:05:26




Ja som det står här ovan, det är torsdag... äntligen, snart fredag!
M. är hemma idag (igen) var hemma hela förra veckan åxå pga förkylning, men idag har han en sån fruktansvärd huvudvärk, som vi hoppades skulle släppa på fm, för då hade han kunnat fara och jobba då, men icke!

Han kom iaf hem igår kväll och var riktigt elak på att när han kom till garaget i Fränsta, så inte fan var det nån Ingemar där inte, fastän han lovat+att han hade lämnat allt olåst!!

Mercedes ligger med matte i knät nu och vill att jag ska hälsa alla läsare ett mjaaauuuu.... måste få vara med hon åxå.. bäbisen i magen är ovanligt lugn nu när Benz ligger här..

Jo, om det är nån som vet vad det kan vara för fel om automatlådan vägrar växla då jag lägger i D (ibland), så är jag väldigt glad för tips.. vill verkligen inte stå där och måsta byta låda, menmen...

Tvättar gör jag idag åxå, solen skiner och det blåser, så den kommer nog att torka ganska snabbt - tror att hösten inte är långt borta nu, är så kallt på natten!

Nu: Fortsätta spela Bubble shooter.
Sen: Hänga tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0