Ny vecka, nya bestyr

2009-08-24 @ 13:53:13
Ringde till Vet. imorse, men de hade semesterstängt idag och imorrn, så antingen ringer jag till nån annan imorrn, eller så väntar jag till på onsdag.. vi får se.

Idag så hade jag planerat in lite dammsugning på nederplan, men så när jag trodde jag skulle fara iväg med Benz så sket jag i det, så det får tas nån annan dag i veckan, beror jue åxå på om karln jag bor med har tagit undan allt rat som står och skräpar på golvet!?

Är så fruktansvärt trött idag, klev upp klockan halv6 imorse, men då hade jag inte sovit sen 4 då katterna väckte mig och ville ut, men tack och lov så kom Micke upp själv imorse.
Jag hoppas det håller i sig ett tag nu för jag orkar verkligen inte springa upp och ner för trappen hela morgonen och att stanna kvar nere med hans mördarklocka är helt uteslutet!!

Solen skiner idag med, men det känns lite kallt i luften, dock har jag inte varit ute riktigt än utan "bara" vart till soptunnan och ut på bron för att kolla efter Mercedes.

Om ändå den förbannade halsbrännan kunde ge med sig, jag ville jue ut och gå på en promenad idag, men äh, skiter i det.

Nu: Glo runt lite
Sedan: Ut och kolla efter Benz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0