Ny kategori - Mercedes och Våfflan

2009-08-21 @ 14:46:42
Ja, som ni redan fattat så har jag påbörjat en ny kategori, denna kommer enbart handla om mina katter, tycker att de ska få äran att ha en egen kat(t)egori.

"Vilddjuren" har varit ute hela natta de, och Våfflan kom in kl halv7 imorse medans Benz kom in en snabbis för att käka lunch sen bar det väg ut igen.. fattar inte hur de orkar!?

Mercedes är bättre i tassen iaf, är fortfarande jättesvullen förvisso, men nu får tillochmed jag ta där och titta, häromdagen så hade hon bitit bort nåt så hon blödde jättemycket, men jag fick torka bort det iaf.. tror att hon fått nagel(klo)trång, kan de få det????

Våfflan är avis och vill ha lika mycket omvårdnad hon, så i måndags så kom hon haltandes på ena tassen, men när vi inte brydde oss så blev hon helt mirakulöst bättre igen, vill åxå ha sympati kanske?

Nä, men nu var det färdigt uppdaterat om mina små änglar.. skriver mer sen.




P&K



Kommentarer
Postat av: Markus Gisslén

naaaaw... så söta!!!

2009-08-21 @ 14:53:16
URL: http://markusgisslen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0