Måndag 10/8-09

2009-08-10 @ 15:30:44
Jag förmodar att jag ska skriva en rad idag åxå eller vad tycker ni??
Måndag idag, har fått ganska mycket gjort trots min sena uppstigning och ryggvärk som FAN!!

Men det är såna smällar man får ta.. har iaf hunnit med att både dammsuga vardagsrummet (som skulle ha gjorts i helgen), duschat plockat ur och i diskmaskin och startat den inkl. sett Våra Bästa År!
Känner mig sååå duktig så, har tom pratat lite skit på MSN med Åsa.. det behövdes, har fan inte pratat med henne öht på hur länge som helst och har inte kunnat sms:at heller då pengarna på kortet var slut
Skriver mer ikväll...

 Börja med middagen som idag blir: Ris och Chickybits.

 Ev. åka och handla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0