Lite ditt och datt

2009-08-26 @ 13:22:36

Jag lägger detta inlägg i kategorin allmänt, då det kommer att vara en salig blandning.

♥ Imorrn ska Benz till veterinären, kl 9.45 föratt vara mer x-akt, så det blir väl att jag åker hemifrån tidigt och mellanlandar hos mamma innan vi ska vara där.. tycker inte om all trafik på E-14 vid 8-tiden.
Kunde fått komma redan idag klockan halvtre men för det första så vet jag inte vart Benz håller hus nu (har varit ute hela natta), sen så har Micke skruvat bort nåt under huven på Passaten som behövs om jag ska ha den.. så det var bättre imorrn.
Ingen mat efter kl.0.00 inatt för henne och automatiskt så blir Våfflan utan mat åxå då, det behöver hon, kan jag meddela!


♥ Jag skulle nog själv åxå behöva uppsöka en läkare (veterinär känns lite för drastiskt), vaknade imorse vid halv7 och hade fruktansvärt ont i örat, eller hela sidan och hörseln är totalt borta på det örat, medans det andra örat har det slagit lock i, så jag hör på endast ett (halvt) öra alltså.. Vette fan hur detta gått till..
När jag skulle prata med veterinären var jag tvungen att använda headsetet så jag hade en sportslig chans att ens höra hälften, för sen när Micke ringde så hörde jag bara mummel.


Nu ska jag ta mig en ordentlig funderare på mina öron och sen blir det lite kaffe tror jag.

♥ See Ya


Kommentarer
Postat av: anne

hoppas det blir bättre med dina öron!!

2009-08-26 @ 13:45:14
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0