Känns tomt i huset

2009-08-27 @ 15:36:50

Fan vad jag känner en tomhet utan Mercedes, känns som om jag aldrig mer kommer att få träffa henne trots att hon kommer hem igen ikväll!

Mamma och jag var och lämnade henne hos Yvonne till klockan 10 och jag kunde hämta henne igen kl 11 om jag ville det, MEN då visste hon inte hur det skulle vara med sömnmedlet, om hon har börjat vakna till riktigt eller ej, så därför bestämdes det att mamma och pappa hämtar henne vid 16 och kommer upp med henne sedan ist.
Känns som om det är säkrare att en veterinär håller koll på henne.

Har varit vaken sedan 2.18 imorse, vet ej varför, men det känns i kroppen och huvudet, skulle behöva vila en stund innan maten och karln kommer hem, menmen... vila får man göra till natten.

Anyway; Imorrn blir jag ensamen heeeela dagen+kväll, M. ska jobba och sedan drar han och Mats till Uppsala föratt kolla på en bil ev. köper M den åxå.. har lixom ingen lust att hänga på med min onda rygg+kanske Benz behöver uppsikt ett tag framövers.

Nej men nu ska jag plocka undan i köket och sedan vänta på han jag bor med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0