Äntligen

2009-08-07 @ 17:39:18
funkar internet igen... hade jue ett mobilt bredband på prov från Telia förut och det funkade kattskit; mottagningen kunde försvinna helt apropå och ja helt värdelöst, men nu har Telia varit här idag och fixat via kabel ist så nu funkar det kanon.

Sist som jag skrev så handlade det om pappas "roadtrip" till Nynäshamn och begravningen efter "farmor", så kan jue passa på att skriva en update om dessa först.

Pappas "roadtrip": Gick kanonbra, han hittade till centralen och alla ställen han skulle till för att komma fram, men tyvärr så blev han vääääldigt missnöjd med bilen.
Det är sååå fruktansvärt mycket fel på den så jag vet inte var jag ska börja, men gudskelov har bilförsäljaren gått med på att stå för reparationerna som behövs för den ska ens gå genom besiktningen.

Begravningen: Gick åxå förvånansvärt bra, jag som är gravid och känslig känder hur det var på väg att brista, men kunde hålla de värsta tårarna borta...


Ja, vad har hänt mer då, jo, jag har blitt faster igen; den 2 aug så föddes lilla Ida, "Memmie" har blitt storasyster.. när jag fick reda på det så fick jag en klump i halsen och insåg att fan, det är inte så länge tills jag ligger där åxå.. men det ska nog gå bra!

Nu är Micke i Fränsta med Ingemar - fd grannen från lägenheten och ska skruva ur grejer från vår Cheva... Han ska få ta motor och låda från den för M orkar och hinner inte fixa 2:orna från besiktningen på den.. så nu är vi utan Cheva van
känns skittrist men vad gör man..

Nu ska jag gå ner och sätta mig på bron en stund med kaffet sen, blir det en vilostund på soffan innan ur och i plockningen ur diskmaskinen.



Kommentarer
Postat av: - H*

- härligt !

2009-08-07 @ 17:49:48
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0