3:e dagen med penicillin

2009-08-30 @ 15:42:18
Jaa, som rubriken skvallrar om så är det 3:e dagen för Mercedes´s pencillinintag, det går OK att ge henne den; men jag som är så känslig tycker det är synd om henne då vi praktiskt taget tvingar henne!!
Men det är för en bra sak och hon har redan börjat blivit bättre...

Kollade nu när hon ändå var på "hemmaplan" och det blöder inte och inte heller kommer det var, såret är
praktiskt taget borta och det som syns nu är skinnet där håret en gång suttit, men det kommer jue att växa ut igen.
Svullnaden är kvar, men dock inte lika mycket som förut, och som sagt JAG FICK T.OM TA DÄR IDAG!!!

Ska ringa till Yvonne imorrn, och meddela hur det går, och jag hoppas att hon blir glad att det har funkat denna gången åxå..?!

Kanske ni vill höra/läsa lite om Våfflans bravader den senaste tiden; har jue blitt mycket surr om Benz ett tag nu..
Ja, vad ska man skriva om henne; hon är mest hemma eller åtminstonde går hon inte långt bort.
Nu när vi har haft kiss/bajslådan framme åt Benz på utifall att så har Våfflan varit där ist; kommit in och sprungit upp och satt sig där!
Vi brukar inte gilla det hemma här, men eftersom vi haft den framme för Mercedes skull så kan vi inte skälla på Våfflan jue..
MEN IDAG ÅKER DEN UT IGEN!!


Nu ska jag fortsätta med mitt hemma här och sedan så blir det väl en tur ut och kolla tvätten (som hängt ute sen fre) kanske den är torr nu!?

Kommentarer
Postat av: anne

:)

2009-08-30 @ 16:05:30
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0