Är faktiskt liiiiiite besviken!

2009-04-23 @ 08:37:24
På er läsare, det har varit många besök, MEN inga kommentarer på länge
Ok att jag kanske inte skriver sååå mycket, men man kan ändå skriva ett litet -hej eller nåt sånt... FY SKÄMS PÅ ER!!

Anyway: Idag är jag hos mammsen, har tom varit så duktig att jag tog bilen och körde hit  känner mej såååå duktig så.

Ja, just det ja, det har jag jue inte berättat att jag har köpt bil, en Passat kombi -91.. skit fin, ingen rost alls.
Nackdelen är at den är USA-importerad så hur lätt är det att hitta billiga delar till den då??!!
Mammsen och jag ska på stan och göra S.svall osäker en stund sedan, men dit tar vi bussen, för vi ska inte ha det så kul då lilla Madde ska försöka hitta en parkering i stan inte!

Aja, nu ska jag ta mej en kopp kaffe (som vanligt) sen blir det surra skit!



Kommentarer
Postat av: Bodil

Va kul att du skaffat en bil! om du har lust nån dag kan vi kanske ses... kramiz

2009-04-24 @ 13:54:14
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0