På väg till Timrå

2008-05-02 @ 08:02:44
Skriver från mobilen idag igen. Självklart om jag sitter på bussen! Är nu i stan och ska som sagt till Timrå idag, ska köra lite, gå på banken och lämna in min mobil igen! Den har börjat jävlats igen! Annars så kan jag kort skriva att min eller vår valborgsafton var kanonbra, var m. Mercedes till Lotjärn och sen till Norrhassel, mycket trevligt. Kul att umgås eller iaf träffa Åsas föräldrar oxå, händer inte så ofta nu för tiden.. Nu ska jag iaf hålla kolla på vägen, blir åksjuk annars. Puss på er glada!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kikar förbi här och önskar trevlig helg!!

2008-05-02 @ 14:19:14
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0