Trött och trist väder...

2008-03-14 @ 14:40:02
Blir nästan lite irriterad på detta tråkiga väder som har varit nu hela förbannade veckan!
Regnat och snöat omvartannat, om ändå solen hade behagat att kika fram så kanske man hade kunnat haft en chans på att bli pigg!

Jag har idag; städat lägenheten och kikat på Emmerdale och Våra bästa år men har även hunnat med att skälla och skrika på Mercedes.. ska ta hennes utevistelse när jag är klar med detta inlägg.

Ingen förändring hemma hos Åsa och ingen förändring hemma här heller; han tog INTE med sej skärmen idag heller, så nu har jag fått burit runt på den runt i köket för att komma åt och städa... (hade jag haft mitt eget körkort hade jag fanimej kört i väg med den tillbaka till sin rättmätige ägare för längesen)!!

Blir ingen promenad för mej idag och tro det eller ej, det beror INTE på ryggen, utan på knät som gör ont idag (vet ej om det beror på vädret eller nåt annat)

Nej men nu ska jag ta mej ut med katten som för övrigt har börjat att tugga på vår post här hemma.

P.S Det snöar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0