Påsken slut

2008-03-25 @ 11:53:01

Nu är påsken slut och de vardagliga bestyren ska komma igång igen..
Micke är på jobbet och jag ska se på Hem Till Gården och Våra bästa år idag igen, trots att Våra bästa år har gått under påsk åxå, men försök själv och se det med en karl som pratar, och tycker si och så UNDER PROGRAMMET!!
Nej, tur är det att Hem till Gården är det skitlätt att komma in i handlingen igen och vbå kan man läsa spoilers *tihi*

Gårdagen var det jag skulle uppdatera er om var det ja..
Var bortbjudna på lunch hos älsklingens farmor och farfar, det blev rotmos med fläsk (är ingen höjdare enligt mej, men blir man bjuden äter man ändå) sedan så for vi hem och var hemma hela kvällen, Micke spelade lite PS2 och jag och Mercedes passade på att mysa lite!!

Nu sitter jag och pratar med Åsa på MSN och han är jue för söt, deras lilla Max (vill åxå ha en)

Uppdaterar sen!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0