påsken 2008 är här!

2008-03-20 @ 15:35:37
Nu är det påsk igen då... väldigt tidigt i år förvisso, men den är här!
Påskägg äter inte vi (jag) men kanske det kan slinka ner nån karamell eller två iaf...

Fint väder har vi åxå, solen skiner (men blir kallt om man inte har klätt sej ordentligt) och fåglarna kvittrar.
Mercedes och jag har har storstädat hela lägenheten idag; dammsugit och torkat golven.. ja, Mercedes sprang mest runt och gömde sej för dammsugaren och sedan attackerade hon skurmoppen!!
Nu ligger hon på soffan och tar det lugnt medans jag sitter här och Micke står i duschen (han fick sluta liiite tidigare iaf)


Nu kallar disken som står på bänken och vill in i maskinen..
Ha en fortsatt trevlig skärtorsdag!!

P&K

image244


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

okej , då hade jag fel ;)
men det är kul med förnyelse.

2008-03-20 @ 18:21:21
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Sofie

Glad påsk!!

2008-03-21 @ 07:19:27
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0