Påskdagen 2008

2008-03-23 @ 16:30:08
image249


Vår påskafton blev väldigt lyckad, med god mat och trevligt sällskap!!
När vi åkte hem så passade vi på att ta upp Mats i Stöde och han följde med oss hem.. Rolf och Emelie dök in ett tag åxå och det var trevligt värre!

Idag har vi inte gjort nåt alls just... varit ute en sväng med Mercedes och Micke har pysslat på med Chevan, annars så har det varit väldigt lugnt, med fikabesök förvisso (grannen)..
Och eftersom vi ska på lunch till "farmor och farfar" imorrn så fick jag lov att tvätta idag ist, men det går lika bra det med.
Kattvakt är vi åxå nu under påsken; går jättebra, Ingemar är där och släpper ut dem på morgonen och Micke går upp och ger dem mat och släpper in dem på eftermiddagen/kvällskvisten.. igår var jag och gav dem mat och de tittade på mej som om jag inte var riktigt klok när jag var in och hälsade på dem!!

- Så det är ingen fara med era katter (om ni läser detta)

Har fortfarande inte kunnat släppa besvikelsen, men förhoppningsvis så kanske det släpper förr eller senare.
För det är synd om vår vänskap ska drabbas över detta, men det är inte jag som gjort nåt fel, det vet jag!!

image242

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

barnen somnade ganska lätt :) själv är jag uppe och njuter av min "egen tid" :)

2008-03-23 @ 22:18:33
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0