Ooops, skäms på mej....

2008-03-13 @ 13:44:59
image238


Min att göra lista från igår har jag kommit från med hästlängder!!

Att göra torsdag 13 mars 2008

♦ Städa lägenheten

♦ Gå på en promenad om det inte snöar eller regnar

♦ Utevistelse med Mercedes (är ett måste för att vi ska få sova på nätterna)

♦ Gå runt och vänta på att Åsa ringer *hahaha* gör jag hela tiden ändå så....

♦ Maila och fråga om ett x-tra jobb som jag hittat



Ja ni märker jue själv vad bra det verkar fungera idag...
Men jag har dock ringt sjukhuset ang cellprovet nästa vecka, ville byta tid, men fick inte göra det idag utan skulle vänta tills på måndag eller tisdag med det *suck* så har man suttit i telefonkö i 10 minuter helt i onödan då´rå!! 
image237


Mercedes är som vanligt på krigshumör och jag vill inte bara stå med henne där ute som nån jävla staty, när grannarna på nersidan är så jävla nyfikna så de håller på att dö, tror jag.

Jag menar; när vi flyttade in i huset så var det bara 2 lägenheter av 7 som var uthyrda, så när då vi kom hit så blev dessa grannar så nyfikna att de var tvugna att hugga ner sin (jättefina) häck och sätta upp ett staket ist och när jag är ute på sommaren så brukar ALLTID nån av dem komma ut och "helt plötsligt" komma på att de ska stå med trimmern i diket... enda som man funderar över då är: Varför i hela friden de står på ett och samma ställe för???

Samma sak var det nu åxå; jag kommer ut med Mercedes och helt plötsligt så kommer karln i huset ut och ställer sin bil på vägen och ska bära in kassar till garaget, men passar på att slänga nyfikna blickar upp mot oss åxå (när han tror att jag inte ser)

image236orkar inte bry mej egentligen, men det är fruktansvärt jobbigt!
En promenad ska jag iaf unna mej sedan.. lär jue garanterat komma in med fruktansvärd smärta i ryggen igen, men måste röra på mej, men för att ta det säkra före det osäkra så tar jag korta promenadsträckan så kanske jag slipper smärtan

Nä, nu ska jag surra med Jonsson på MSN sen blir det (kanske) en promenad!

image239

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Ha en fortsatt trevlig dag och lycka till med städningen =)

2008-03-13 @ 13:54:34
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Sara

Sådana grannar har vi också. Grymt jobbigt på sommaren
då man vill sitta ute. :/

2008-03-13 @ 19:32:21
URL: http://www.atrocious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0