Ny bakgrund

2008-03-25 @ 21:42:15
vad tycks??
För er som inte vet hur den förra såg ut kommer här ett smakprov;  


Jag har inte bestämt mej ännu för vilken bakgrund jag ska ha, för jag har hittat många fina.. tänkte lägga in bilder på de jag inte kan bestämma mej för imorrn så kan jag kanske få några små tips.

Mats är här och han och Micke sitter och spelar PS2, medans jag har suttit här och pysslat på med designen igen.. som jag för övrigt nu tycker är jäkligt kul, när man kan det!!

Nej, nu ska jag gå och ta mej en sista kopp med kaffe och sedan så kanske Micke har skjutsat hem Mats så att vi kan få lite egentid åxå, eftersom imorrn natt så sover jag i Timrå hos mamma!!

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0