Mercedes på krigsstigen och jag är allmänt less

2008-03-06 @ 10:50:08

Det är våra humör för idag... eller iaf just nu

Vaknade imorse och var pigg och utsövd... och det brukar väl ALDRIG hända.. eller det brukar hända, men inte ofta *hihi*
Såg just nu i hallen att Mickes arbetsskor står kvar medans hans andra skor är borta, så HAN lär garanterat ha varit trött i morse om han tog fel skor image216

Anyway; idag så blir det en promenaddag, för jag måste gå ner och lämna ett brev på lådan och det är en bit att gå, så det är kanon det... jag som skulle börja röra på mej, nackdelen med det hela är att "han jag bor med" har fortfarande inte fixat USB-porten på datorn så jag kan inte lägga in några låtar på min nya MP3-spelare... *GRRR* men jag får väl gå i tystnad då.. eller så kanske jag kan få igång min gamla spelare, men bara kanske *ler*

Imorrn så är det fredag igen, och vad som ska hända det har jag ingen som helst aning om.. hörde nåt om att Micke skulle fixa Golfen och dra hem den andra bilen, men även att grannen ville hitta på nåt i helgen... medans jag vill åka och hälsa på brorsan, Karro och Emelie (fortfarande) och kanske svänga in en sväng hos Leif och Åsa... är jue inte så lång tid kvar nu tills de ska bli 3.... x-akt 1 vecka idag *spännande*

Nää, men nu vill Mercedes ut och jag ska dricka mitt kaffe.. så ni läsare får väl hade så bra.. så hörs vi när vi ses som jag brukar skriva

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0