Måndag 10 mars 2008

2008-03-10 @ 11:39:32
Min planering inför dagen har inte funkat så kanon... beror mest på att jag är såååå jävla trött idag!
Men jag har ändå;

♦ Väcka Micke vid 6-6.30

♦ Duscha

♦ Tvätta (håller på med det nu)

♦ Ut i halkan med Mercedes

♦ Handla

Gå ut med Mercedes är något som jag egentligen skulle vilja hoppa över idag eftersom det fortfarande är glashalt men åxå för att det regnar, riktigt ordentligt åxå!!
Menmen bara att ta på sej jacka o skor och vandra ut och se glad ut där i spöregnet...

Dagens stora + är att Micke fixade USB-porten på datorn igår så nu har jag kunnat proppa min MP3 med musik, tyvärr vill jag jue inte ut och gå idag, men bra att ha musik på den till senare tillfälle!
Tänkte åxå knäppa lite bilder idag på vår lägenhet så att ni får se hur vi bor, som jag har lovat nu en längre tid..

Nu:    image223   image225

Sedan: Lunch i soffan framför Emmerdale o Våra Bästa År

Jo föresten har inte hört nåt nytt om Åsa... men Max tittar snart ut (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0